Saturday, April 23, 2011

Lumrah Alam

Setiap yang hidup pasti akan mati..salam takziah buat Fahmi sekeluarga..Aku memahami kesedihan yang ko sekeluarga alami..Aku pun sayu masa jenguk arwah kat Hospital Sg Buluh ritu..Moga-moga rohnya di cucuri rahmat..

Lebih kurang pukul 12 tgahari macam tu,cik Z call aku untuk comfirmkan pasal makan tengahari..aku yang tengah mamAi terus jawab call & mandi..Masa kelam kelibut tu tiba-tiba teringat kat arwah,Fahmi & geng-geng kat atas masa raya..

Lepas keluar makan tengahari kat Pizza Hut,sampai bilik terus cas phone & ada mesej masuk
"Salam..nak bgtau mak Fahmi meninggal pukul 12.30 tadi..Akan di kebumi lepas Asar..Minta bagitao pada yang lain-lain"
Aku terus terkesima kejap..arwah memang baik layan kitorg bila datang rumah dia..Lepas ni kitorang mesti akan merindui arwah..
Al-Fatihah kepada arwah,arwah Samsiah bt Hj Sitek @ Sidek,arwah Norakmal bt Saidin & arwah Norul Ezam bin Mohamad Affandi


p/s: Sejak akhir-akhir ni asyik teringat kat D**..Kenapa erk??

No comments:

Post a Comment